divendres, 26 de febrer del 2010

Més fotos de l'Ordiguer

M’han arribat algunes fotos més, i algunes estan força bé. Quina il•lusió, quan avui les he vist, sumat a les pèssimes previsions meteorològiques per al cap de setmana, doncs com a mínim el record de la baixada i l’esperança de tornar a fer coses similars en breu m’ha alegrat el dia.

Just superant el ressalt empotrat




En plena ascensió, no em negareu que l'entorn és espectacular, dins la canal, sentint la respiració del Cadí






I més del tram final. Primer jo superant el pendent final enmig la ventolera. I la segona, quan ja arribava el Dani, intentant sortir de la paret, que té la seva “cosa” quan estàs “agafat” literalment a la paret i aconsegueixes treure el cap com una mustela






Una mica d’spray després d’haver saltat el ressalt inferior




Això és tot, ara sí....Feliços per haver complert un dels projectes, i encara més feliços perquè en tenim un munt de pendents i estem motivats per anar-los fent. Aquesta foto resumeix el meu estat d’ànim