dimecres, 11 de març del 2009

Arcalís....home sweet home

Després d’un temps sense tastar la neu pols recent com ens havíem acostumat durant tot l’hivern vam tornar a casa, o sigui Arcalís, per enèsima vegada aquesta temporada posar cadenes al Serrat, nevant i mal temps cap amunt i veure com està el tema tot i fent un cafetó a la cafeteria de “l’argentina”.....El vent ha fet mal, només obren la zona baixa de bosc, res de portelles ni comes, grrr..... Decidim esquiar, i aprofitem força el dia, molt bona neu pols compactada a les baixades del túnel que estrenem nosaltres. També alguna linieta entre el bosquet, per finalment un cop asserena el dia emprenyar-nos perquè no obren la zona alta.

A mi per això ja fa temps que no em treuen les ganes, per tant m’hauré de currar les pujades, però valdrà la pena. Pujo fins una mica més amunt del replà de sota la portella per obrir les canals de sota la cadira, mmmm....quina neu, repeteixo un altre cop.....mmm.......perquè m’espera un finde mooolt llarg i cansat, que sinó m’hi estaria fins que les forces defallissin i pujaria a obrir la portella des de dalt. A part que la resta del grup està esperant-me...



L’espectacular paquet de neu que hi ha és d’una gran bellesa, jo vull que no s’acabi mai aquest hivern!!!






Ara remirant les fotos m’adono que hagués hagut de ser més egoista i fer esperar més als malalts que estaven a baix per petar la Portella jo tot solet....

I mirant altra vegada el Font Blanca....aquest any caurà...



I enmig d’aquest espectacle de neu, sol (i també vent) marxem pensant en el que hauria pogut ser i no va ser (almenys del tot)