dimecres, 22 d’octubre del 2008

vídeos

Navegant per la xarxa, al foro xski.net, un forero ha penjat un enllaç a dos vídeos que m'han deixat força pillat, i han fet pujar el monassu exponencialment.

El primer pel concepte d'esquí: Un bon spot, unes bones cames, i sobretot bona neu. No fa falta més, ni remuntadors. Surten el mític Seb Michaud i companys a Las Leñas, foquejant després d'una nevada i engorilant-se amb el powder i les roquetes fent baixades d'escàndol. Un somni, i encara més quan això precisament és el què tinc en ment en un futur no molt llunyà, pirar-me 2-3 setmanetes a Las Leñas a fer això Freeride en estat pur: quan es pot dins dels remuntadors vale, però si fa falta es foqueja!!

El link: http://www.zapiks.com/argentina-2008.html

El segon és de telemark, i mola perquè és un vídeo molt ben fet i molt ben pensat, i les imatges també és clar. Però sobretot transmet molt el "concepte". Amb vídeos com aquest queda clar que si algún dia canvio algún moment l'alpí no serà cap a la taula, sinó cap al taló lliure!

El link: http://www.zapiks.com/powderwhore-the-pact.html


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Tu estas malament o Ke!! ja vaig alterat tot el dia...nano reforça la motxi que hi lliguem les taules x estrenar tempo.. la glacera Aneto ens espera

Berni ha dit...

I tu com et penses que estic jo??? Gaire sa segur que no??? Encara ens tancaran a la presó aquesta que ens han fotut a la vora, saps si tenen zona de malalts mentals?? juas.

Per cert, guapos els vídeos eh!!! El de Las Leñas mola perquè s'assembla bastant (tret del nivell de la gent, és clar) a lo que molaria que fessim aquest estiu, jo només ho deixo caure....