dissabte, 25 d’octubre del 2008

Serà veritat??

Això cada cop està més a la vora, i aquesta setmana la xarxa va plena d'emocions i nerviosismes...Seran certes les prediccions?? Podrem menjar panellets, castanyes i moniatos amb fred com Déu mana???

Després de tan sols 3 mesos de que els últims apuression St.Joan per fer les últimes baixades (Com el Dani per la canal Estasen, mentre altres ens recuperàvem) podria ser que ens tornéssim a calçar els esquís, serà veritat????



Aquesta setmana no hi ha hagut sortida pirinenca per motius d'última hora, tenia l'íntenció de fer una sortida per Andorra, cap al Serrera o potser el Comapedrosa, llàstima, però el cap de setmana vinent no falla.

Ens cas de nevades consistents s'accepten proposicions "deshonestes"....jeje

3 comentaris:

freeride ha dit...

putadón, per què jo el cap de setmana que ve tinc convidats a casa (qui haguès d'imaginar quan ho vaig fer que m'estaria calçant la taula un 1 de novembre.........)...però la cosa està que crema, i de debó!

Quand hi hagi neu em pujo un matí a Vallter, que la tinc a tir de "moc".

Berni ha dit...

jeje, estem tots engorilats amb la primera nevada decent. Sincerament jo hagués preferit que el terra es refredés i congelés més abans de l'arribada de les neus, però c'est la vie, i si cau una bona nevadeta benvinguda sigui, faltaria plus!!

David Pérez ha dit...

Bernat! qué feu el finde? m'apunto al que sigui on sigui. Port del Rat qué us sembla?