dijous, 26 de juny del 2008

Projectes.....

Ara que ha arribat la calor de veritat ens recluim a les altres aficions que la majoria tenim, i que gens sorprenentment en la majoria de casos són activitats a l'aire lliure......

Ara sorgeixen vells records, antics projectes, mirar vídeos per engorilar-se (Un que m'agrada molt són "The Seth Morrisson Chronicles" com molts sabeu junt amb en McConkey i en Coombs, els meus ídols), la setmana vinent toca "Focused".....

Un d'aquests projectes que tinc desde els inicis de la meva "conversió" és la Pica d'Estats, la muntanya, més alta i emblemàtica de Catalunya. Però no la seva baixada habitual per França, no....sinó la cara SO, la cara catalana. A l'estiu havia patejat la cresta entre el coll del Sotllo-Verdaguer-Pica-Gabarró, i la veritat que es veu un barranc de por, però una foto feta l'abril de l'any passat em va enamorar, i amb condicions adequades segur que hi ha línies esquiables.

Aquí teniu la foto:


Hi ha possibilitats més directes i netes desde la punta Gabarró, i d'altres més exposades desde el Verdaguer, a escollir segons les condicions del moment. Però no em negareu que combinen perfectament amb el nostre concepte d'esquí: dificultat, exposició, desnivell, bellesa i longitud. Ja que són uns 500-600m de desnivell directe fins l'estany d'estats.

Algú s'apunta??