diumenge, 8 de juny del 2008

Actualització estat lesió......ALEGRIA

Bé, aprofito que fa dos mesos que em vaig "trencar" per comunicar el gir que ha donat la situació les últimes setmanes, i que com que per mi és motiu d'alegria vull compartir-la amb tots vosaltres que tants ànims m'heu donat, que durant el temps d'immobilització i de incertesa inicial us asseguro que són molt necessaris.

Tal i com comentava al final de l'última entrada el tema ha millorat molt des de que vaig canviar de centre de rehabilitació. En aquest últim lloc el fisio m'ha fotut molta més canya, fins hi tot va començar queixant-se que anava massa retrassat en la rehabilitació i que tenia massa poca mobilitat després d'un mes (no arribava als 90º, i anava encara molt coix i amb crosses) i que això podia ser perjudicial pel múscul. Finalment tant ell com jo ens hem sorprès de com ha millorat la cosa en 3 setmenes, i ara ja em fa córrer (si si, córrer) cada matí un quart d'hora, després compex a casa més estiraments específics i a la tarda sessió al centre.... A més, el divendres em va reconèixer que m'estava aplicant un pla que en general només l'aplica 3 dies per setmana en general, i que pensava que no l'aguantaria cada dia, doncs mira jo més content que un gínjol de poder tornar-me a moure i suar una mica cada dia, caps de setmana inclosos. La setmana vinent m'ha dit que començarem tocant bici i apretant encara més....

A dia d'avui quasi he guanyat tota la mobilitat (em deuen faltar ja només uns 10-15º per tocar-me el cul amb el taló) i al córrer, durant els primers dos minuts el dolor és inhumà (el fisio diu que no és dolor el boig, que és tensió muscular) llavors es calma i quasi arriba a desapareixer. Avui també he fet uns 45 minuts de piscina acceptables.

I sobretot, el que em va animar encara més va ser l'ecografia que vaig fer aquesta setmana. El metge va estar 10 minuts buscant alguna anomalia, i diu que es veia un múscul totalment normal, sense cap marca ni cicatriu, ni res de res, com he dit totalment normal. Fins hi tot em va preguntar si estava segur que la lesió va ser en aquella zona!!! En el moment que em va dir això al cap ja em van venir imatges de neu i més neu, muntanyes verges i jo lliscant a mach3 en el què els americans anomenen "the white room", que és ni més ni menys que la neu és fonda i lleugera quan t'arriba a les celles i tot el teu món es redueix al núvol de pols que t'envolta......

També estic content i agraït al fisioterapeuta perquè em va fer portar un dia les botes d'esquí al centre, i em va ensenyar exercicis per fer els dos mesos abans d'iniciar la temporada per reforçar tota la musculatura de la cara interna de la cama i el genoll (o sigui lo que m'he trencat), i així començar la temporada a tope!!

Per sort, a la meva feina em presionen poc, i tot i que ja sóc completament "funcional" encara estic de baixa per una setmana més com a mínim i em dedico tot el dia a la recuperació.....i perquè no dir-ho a la vidorra.... segurament si m'haguéssin apretat per tornar lo abans possible no hagués pogut recuperar tant bé, i això també és d'agraïr.

2 comentaris:

freeride ha dit...

Me'n alegro bitxo! va, tranquilet i anar fent, suau suau.......que amb l'endarriment del final de temporada encara pilles i tot! :-)

cuida't.

David Pérez ha dit...

Vinga que ja ho tens! Me n'alegro Berni!