dimecres, 21 de gener del 2009

Més canals....Porté le spot

Doncs dissabte tenia clar a on anar i on hi haurien bones condicions, i per variar va ser una decisió encertada. Després de llevar-me al matí i veure dos SMS de companys dient que no venien vaig decidir que, Què collons, un malalt autèntic sempre cap a la neu!! I tot solet cap a fer canals....

Porté estava pletòric i la neu, doncs què dir, pow pow.....

El resultat del dia van ser moltes baixades, més d'una desena, però sobretot molt bona neu a les canals que obria, un plaer petar allò tot verge, tot i que sempre amb precaució quan es va sol. L'avantatge d'anar sol...doncs jutgeu vosaltres mateixos




Després d'estar el diumenge fotent un vistasso per la zona on es té previst que es faci la prèvia del Dorado a Boí, i recordant les canals del dia anterior, la veritat, Porté és un spot brutal per fer algun esdeveniment d'aquest tipus!!! Resum breu del dia en fotos... Tot lo meu a les canals van ser firts traces!!





3 comentaris:

freeride ha dit...

molt ben vist noi, molt ben vist!

Ara a esperar que les condicoins tornin a ser una mica millors de les que hi ha ara, que la cosa m'imagino que s'ha anat espatllant!

Víctor Perisé ha dit...

quines fotos i quins canals!
aixi m'agrada, aprofitant el temps! jejeje

que tal la prèvia de el dorado? es va poder fer algo o vau sortir volant?

divendres Arcalís segurament!

Anònim ha dit...

Dissabte em vaig quedar a casa perquè era massa perillós pillar el cotxe amb el vendaval...
I diumenge condicions criminals, la pendent era una pista de gel, duríssim. A un servidor li va tocar baixar l'últim, quan ja començava a nevar i teniem poca visibilitat. Vaig acabar fent una baixada bastant merdosa, sense fluidesa ni velocitat, i a sobre vaig caure algun cop per culpa d'unes boles de gel congelades d'antics allaus... però vaig arribar sencer a baix almenys.
Tot i això doncs bon ambient, retrobar coneguts i fer-ne de nous, i sobretot aprenent dels que en saben de "veritat" per de mica en mica anar-ho fent millor...