dijous, 17 de desembre del 2009

Per fi ja el tinc a casa....Material a punt!!!

Com que lo promès és deute, aquí va una petita informació de l’equip que penso fer servir aquesta temporada.

Bàsicament es dividirà en 2: Els esquís del dia a dia, els que ja vaig fer servir l’any passat per tot arreu i n’estic força content:

Ja en vaig parlar aquí al blog al principi de tot, són els fischer Watea101... un esquí de 192cm, amb un patí de 101mm. Un esquí força gros, però a la vegada noble, com tots els Fischer, amb una espàtula que flota a la perfecció i un patí una cues amb la duresa adequada per agafar velocitat i recepcionar salts. Com tots els Fischer té aquella sensació de juganer, de noble, un esquí viu....M’agrada! Estan muntats amb unes Marker Duke, per tenir la possibilitat de la recerca de pow però a la vegada poder esquiar amb la seguretat i precisió d’una fixació d’alpí. Està clar que no és un esquí de travessa 100%, ja que per la longitud i amplada, les voltes maries es compliquen quan la pendent és considerable. Ara bé....en condicions de pow, seguirà sent l’esquí que treuré a passejar per randonnée!!jaja.. A més després de veure la pelí de l'Axel Naglich, MOUNT ST ELIAS, i veure com els esquís que fa servir són aquests vaig veure la llum!!!jaja

I ara les novetats d’aquest any, recordo que ho havia comentat fa uns mesos que tenia en ment alguna joguina nova...doncs ja està aquí, són uns G3 Reverend en 177cm de longitud, i tenen unes cotes de 126-93-114. Vamos un esquí tot terreny (potser al travessero de tota la vida o “malles culoprietas” com carinyosament els hi diem, els hi seguirà semblant de dimensions rídiculament grans) muntat sobre unes Dynafit Vertical FT12, la joia de la corona...El conjunt deu pesar un 30-40% menys que l’altre, i sobretot, la dynafit és més natural foquejat, això encara ho he de comprobar. Com ja s’ha comentat fins la sacietat, ens el fons és un tema de conceptes. I en general, la majoria de gent que ens critica els que anem “grossos” són gent que no els ha provat mai, o que no tenen el suficient nivell d’esquí i fluïdesa per gaudir-ne. Jo en canvi no critico els “superlleugers”, hi ha gustos per tot, hi ha gent que només va a gaudir de l’excursió i el paisatge, doncs llavors millor sabates petites. Però quan el què es busca són línies estètiques, baixades remotes, canals exigents, descensos amb neu fonda i fresca, i a sobre vols gaudir-ho al 100%, doncs les sabates ja han de ser unes altres.

Aquest segon equip el tinc pensat per travessa pura, dura, i més llarga....Quan anem a buscar corredors estres, llargues aproximacions, o a fer ascensions de varis dies......, Per una Haute Route o si cau un Monte Rosa o un Elbrus (xinitooooo, recupera’t ja!!!). Tot serà qüestió d’anar provant els dos parells i veure quins i quan fer servir...

I, és clar, ara per anar amb aquest equip falta alguna coseta pels peus.....doncs ale!! Altra cop la casa per la finestra, i m’he fet ni més ni menys que amb unes Dynafit TITAN, tenen una pinta espectacular, i en sec, les sensacions de duresa i reacció són com unes alpines, també s’haurà de comprovar. Anar-les provant i ajustant-les als merdosos peus que tinc, que tot em fa mal....Espero convertir-les en quasi les botes del dia a dia...

Aquí unes fotillos de l’equip, apa, va, opinions!! Vinga Raimon, que estaves esperant aquest post!!









PD...que petits es veuen els G3, als costat dels Fischer..jeje...

5 comentaris:

David ha dit...

Felicitats!
Ara el que tindràs és menys espai al cotxe.El dilema de quins agafo no ho serà pas,perquè sempre aniràs amb els dos a sobre, pel que pugui ser.

Com responen les Dynafit Vertical FT12 en baixada? Vale que no entenc res sobre material de muntanya però les veig poca cosa.Sobretot la fixació davantera.

Les botes,esteticament,són guapíssimes.A veure que diuen els teus "peus merdosos".

Cada cop tinc més ganes de provar-ho això de les pells.Ara que tens els dos equips em podries deixar els toxos i sortim un dia a tastar-ho.

david ha dit...

El missatge anterior era meu.No sé perquè ha posat guifre?

Berni ha dit...

doncs si te'ls podria deixar...tot i que no t'acostumis!!! jaja....

Però si no porteas Arva-sonda-pala jo no vaig amb tu

Víctor Perisé ha dit...

molt wapo el nou equip Bernat!!

realment tot lo que dius tens raó, molt millor portar un ski canyero que respongui en baixades agressives!!

el sistema dynafit no sembla ser molt segur, no? amb aquesta puntera...
pots fer servir les botes noves amb les duke??

jo estic buscant una splitboard que pugui costejar-me...

Berni ha dit...

Les botes ja estan ben estrenades. Van molt bé, dures i alhora caminadores. Ja tinc botes per a tot. De fet, m'agafen millor que les velles d'alpí