divendres, 25 d’abril del 2008

Primer dia de recuperació

No ha estat res especial ni res de l'altre món, de fet, quasi no puc doblegar el genoll encara, només 20-30º i encara tinc hematoma per dies; però avui ja he començat a anar al fisio.

Encara em queden 15 dies (com a mínim) d'immovilització, però mentrestant ja començo a fer exercicis als quàdriceps i bessons per no perdre excessiva massa muscular i quan la ruptura hagi cicatritzat del tot poder començar de valent la recuperació. També m'enxufen corrents d'aquelles i em fan algunes "fregues" al genoll per accelerar el procés.

Ei, per els que encara no ho tingueu clar, el diagnòstic final ha estat: Ruptura parcial del vast medial del genoll dret, d'uns 7cm, és a dir, força gran. Per entendre'ns, és la part interna del quàdricep, just a on s'uneix al genoll, per això pensaven que era lligament lateral intern, perquè estan just al costat i lo més normal és que es trenqui el lligament.

Tenint en compte que a urgències em van dir (sense poder explorar, que el genoll era un meló) d'entrada la possibilitat de ruptura de creuats i menisc (jo, per la sensació que vaig tenir al moment de la caiguda ja, sabia que no, però el cabró d'urgències em va cagar), després la primera visita amb el traumatòleg, em va dir trencament o esguinç de grau III del lateral intern...i finalment els lligaments han aguantat del tot, simplement una distensió del lateral que ja tinc curada, i "sols" ha quedat en una ruptura parcial del múscul, doncs he de veure el got mig ple.

Aquí hi ha un esquema de la cama i podeu veure on està exactament el vast medial:




3 comentaris:

freeride ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
freeride ha dit...

A mi és que només de pensar-ho em dóna un mal rotllo que no vegis. Vaja, que si no em marejo és de miracle! jaja

Vinga ànims noi, que ja queda menys.

p.d. no se què he fet però la he liat amb el missatge anterior.

Anònim ha dit...

Gràcies pels ànims; com ja he comentat al blog millor lo què tinc ara que no lligaments o meniscos...